Η αξιολόγηση και η βαθμολογία των μαθητών σε κάθε δοκιμασία – γραπτή
και προφορική – είναι στοιχείο σύμφυτο του εκπαιδευτικού συστήματος.
Η αξιολόγηση αποσκοπεί στην ανατροφοδότηση όσων ενέχονται σε αυτή και τα όργανα και τη διαδικασία της
αξιολόγησης πρέπει να τα διακρίνει αντικειμενικότητα, διακριτικότητα και αξιοπιστία.
Στο
φροντιστήριό μας, οι γνώσεις των μαθητών ελέγχονται με κριτήρια που έχουν
σχεδιαστεί ώστε να ταυτίζονται απολύτως με τον τρόπο βαθμολόγησης στις πανελλαδικές εξετάσεις. Η
επιτυχία σ’ αυτές άλλωστε είναι ο κοινός μας στόχος!
Και είναι πράγματι εντυπωσιακό, ότι τα παιδιά μας, ενώ αρχικά αιφνιδιάζονται, στη συνέχεια εκτιμούν αυτή
τη χωρίς εκπτώσεις αντιμετώπιση της επίδοσής τους. Γιατί γνωρίζουν πια τους κανόνες των πανελλαδικών και
δε φοβούνται το λάθος. Αντίθετα, το εξελίσσουν σε όπλο
τους.
"Η διεξαγωγή των
διαγωνισμάτων στο φροντιστήριό μας δεν αποτελεί μια "τυπική διαδικασία που ακολουθεί τη
συνήθεια."
Τα θέματα των διαγωνισμάτων, η οργάνωση για τη
διεξαγωγή τους και κυρίως η διόρθωση και ο τρόπος αντιμετώπισής τους
είναι για εμάς πυλώνας της επιτυχίας.
Κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους πραγματοποιούνται διαγωνίσματα προσομοίωσης ανά δεύτερη
εβδομάδα και σε ημερομηνίες που έχουν ήδη οριστεί από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και τηρούνται
με ακρίβεια.
Στο
Ακαδημαϊκό Φροντιστήριο τα διαγωνίσματα είναι 3ωρα, υποχρεωτικά, αυστηρά
επιτηρούμενα και κάθε φορά αφορούν σε όλο το φάσμα της διδαγμένης ύλης ανά μάθημα.
Με τον τρόπο αυτό ο μαθητής εξοικειώνεται με τη φιλοσοφία των πανελληνίων εξετάσεων,
αντιλαμβάνεται τη βελτίωσή του προοδευτικά και συνειδητοποιεί πιθανές
ελλείψεις του, τις οποίες με τη βοήθεια των καθηγητών θα καλύψει, ώστε την επόμενη φορά η
επίδοσή του να είναι απολύτως ενθαρρυντική, πράγμα που ενισχύει και την ψυχολογία του
υποψηφίου!